Deze is erg simpel maar ik vind ‘m toch erg mooi. Een grote afbeelding links met de titel van het artikel en rechts onderin tekst, verder is het helemaal wit. Bij de tekst wordt je niet afgeleid door andere plaatjes of figuurtjes, het is strak en duidelijk

 

Deze vind ik er gaaf uitzien. Ik hou wel van deze stijl. Een grote afbeelding dat overloopt naar de andere pagina met weinig tekst. Titel is groot afgebeeld in de foto en er is niet te veel kleur. Ik vind de manier waarop het roze wordt gebruikt er juist leuk uitzien.

 

Net zoals die hierboven heeft deze een grote afbeelding en weinig tekst, alleen is deze met meer kleur. Ik vind het in deze afbeelding een mooi effect met die bloemen en er is ook een soort van waterval in verwerkt. Met een kleine afbeelding aan de rechterkant maakt het de spread mooi af.

Deze is net zoals de twee hierboven met een grote afbeelding en weinig tekst. toch is deze net weer iets anders. Het lijkt op een grote afbeelding op twee pagina’s waarbij het gedeelte wat vrij was tekst is neer gezet. Zelf vind ik dit ook een leuke stijl. Er zit niet veel kleur in maar je mist het hier ook niet.

Nee, ik hou niet van auto’s, maar deze vormgeving vind ik wel mooi. De font vind ik ook erg aantrekkelijk. Met deze 2 afbeeldingen wordt het ook meteen duidelijk waar het over gaat. De kronkelige lijn in het midden vind ik een leuk effect geven en er is ook niet te veel tekst.